Skip to main content

Tarihçemiz

KURULUŞ

2015

  • ACM Topluluğu kuruldu.
  • DMO'da temizlik ve kişisel bakım ürünleri kategorisi ilk kez ACM tarafından açıldı ve kamu tedarik süreçleri başlatıldı.
  • Kamu kurumlarıyla ilk büyük ölçekli tedarik anlaşmaları imzalandı.

2016

  • DMO tedarik hacmi genişletildi, kamu kurumlarıyla yeni anlaşmalar yapıldı.
  • İl ve ilçe müdürlüklerine yönelik lojistik süreçler geliştirildi.
  • Marka oluşturma ve patent süreçlerine yönelik ilk stratejik çalışmalar başlatıldı.

2017

  • Bakanlıklar, kamu kurumları ve özel sektör iş birlikleri artırılarak, kamu ve özel sektör için geniş çaplı tedarik hizmetleri sunulmaya başlandı.
  • Şirketin ilk patentli ürünleri için başvurular yapıldı, marka geliştirme süreçleri hız kazandı.
  • Neşeli Günler markası doğdu.

2018

  • Adalet Bakanlığı ile yapılan anlaşma kapsamında cezaevleri ve iş yurtlarına düzenli ürün tedariğine başlandı.
  • Neşeli Günler markası, cezaevi kantinlerine yönelik kuruyemiş üretimiyle tedarik süreçlerine dahil oldu.
  • Marka yönetimi stratejileri genişletildi, yeni ticari markalar için girişimler yapıldı.

2019

  • Kamu tedarik ağını büyütmek adına yeni anlaşmalar imzalandı.
  • İl ve ilçe müdürlükleri, belediyeler ve çeşitli kamu kuruluşlarıyla hijyen, kırtasiye ve temizlik ürünleri tedariğinde kapsam genişletildi.
  • Marka ve patent yönetimi süreçleri güçlendirilerek, ticari markalar portföyü genişletildi.

2020

  • Artan iş hacmiyle birlikte Etimesgut’taki yeni merkez ofise taşınıldı.
  • 5000 m²’lik depo ile lojistik ve akıllı depolama süreçleri güçlendirildi.
  • Tedarik zinciri optimizasyonu ve lojistik inovasyon projeleri başlatıldı.

2021

  • Sağlık Bakanlığı tarafından "En İyi Tedarikçi" ödülüne layık görüldü.
  • Kamu kurumları için kriz dönemlerinde kesintisiz tedarik sağlanarak, sektörde güvenilir iş ortağı konumu güçlendirildi.
  • Yeni markalar için patent başvuruları yapıldı, marka genişleme stratejileri geliştirildi.

2022

  • T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın ve İstanbul Ticaret Odası’nın desteğiyle; ETÜDER ve Gıda Güvenilirliği Derneği liderliğinde "Güvenilir Tedarikçi" sertifikası alındı.
  • Özel sektör ve kamu ortaklı tedarik operasyonları genişletildi.
  • Mahall-e markasının Trendyol mağazaları açıldı ve perakende alanına adım atıldı.
  • ACM bünyesinde yeni tüketici markalarının yaratılmasına yönelik yatırımlar yapıldı.

2023

  • Biobaby Trendyol mağazası açılarak bebek bakım ürünleri kategorisinde online satışa başlandı.
  • Özel sektör iş birlikleri derinleştirildi.
  • Marka portföyü daha da genişletildi, stratejik iş birlikleriyle marka gücü artırıldı.

2024

  • Mopax markası doğdu.
  • ACM Medya kuruldu.
  • Mahall-e’nin ilk fiziksel mağazası açıldı.
  • Dijital pazarlama, medya ve reklam alanlarında büyüme sağlandı.
  • Marka geliştirme süreci hızlandırıldı ve uluslararası pazarlara açılma stratejileri oluşturuldu.

2025

  • ACM Topluluğu, stratejik iş birlikleri ve yeni yatırımlarla büyümeye devam ediyor.
  • Kamu ve özel sektör iş ortaklıklarını güçlendirerek, yeni projeler ve iş modelleriyle büyüme stratejisini sürdürüyor.
Hâlâ yapılacak çok şey var...

Bu sayfa yapım aşamasındadır.